Naslovnica >> Stručni tim

Stručni tim

Procesi učenja i prenošenja znanja izuzetno su osjetljivo područje i mi im pristupamo uvažavajući znanstvene temelje, prateći i analizirajući suvremene trendove u nastavi i razvijajući vlastite metode, proizašle iz višegodišnjeg iskustva.

Kvalitetni timski rad, profesionalno usavršavanje i kontinuirana razmjena znanja naše se temeljne vrijednosti. U cilju podrške profesorima razvili smo kvalitetni mentorski sustav koji se temelji na kontinuiranoj razmjeni znanja, kako lingvističkih tako i onih iz područja metodologije i psihologije nastave. Redovito organiziramo interne forume i radionice na kojima kroz raspravu o problematičnim područjima i razmjenu praktičnih iskustava nastojimo još više unaprijediti kvalitetu nastave i procese prenošenja znanja. Potičemo atmosferu otvorenog dijaloga u kojoj je dobrodošla svaka sugestija i inicijativa.

Raditi u Sokratu znači živjeti sa Sokratom. Stalno učiti, profesionalno se razvijati i usvajati nova znanja i vještine. Dijeliti zajedničku viziju vrhunske kvalitete nastave, predanosti i istinskog entuzijazma za prenošenje znanja jer je to jedini način ostvarivanja dugoročno stabilnog odnosa povjerenja.

Sokrat je škola koju iz godine u godinu pohađa sve veći broj polaznika što nam, na naše zadovoljstvo, nameće obvezu širenja poslovanja. Kako bismo zadržali visoke standarde kvalitete nastave u naš tim primamo profesore koji su svojim obrazovanjem i radom u nastavi dokazali spremnost da posao obavljaju predano, profesionalno i kvalitetno. Naš cilj je i dalje biti ne samo poželjan izbor za učenje stranih jezika, već i poželjan poslodavac. Kako bismo to postigli kontinuirano ulažemo u profesionalni razvoj i izobrazbu naših profesora.

Škola zapošljava diplomirane profesore jezika, s obaveznim boravkom na stranom govornom području te izvorne govornike. Prije početka rada u Sokratu, kandidati prolaze iscrpno školovanje koje pokriva kontrastivne radionice više nastavnih metoda i uči ih se kako prepoznati individualne potrebe polaznika, tj. kojem tipu učenika („learning style“) njihov polaznik pripada. Samo dobra analiza potreba grupe koja je potom inkorporirana u nastavni program, a potom i sustavno praćenje napretka, može jamčiti rezultate. Škola jednom tjedno organizira ciljane radionice za koje se radi godišnji plan. Radionice i seminari uključuju i vanjske predavače, a svi profesori također pohađaju programe usavršavanja izvan naše kuće.

Naši profesori također su priredili za nastavu udžbenike hrvatskog jezika za strance. Akreditirani smo ocjenjivati uspjeh po ACTFL (American Council for Teaching of Foreign Languages) metodi što znači da ocjene koje američki studenti dobiju kod nas ulaze u njihov prosjek ocjena i da su priznate na svim američkim univerzitetima. Kod nastave hrvatskog za strance jako je važan dio školovanja iz kognitivne lingvistike koji naši profesori pohađaju jer ovisno o materinjem jeziku kandidata može se anticipirati s kojim će se teškoćama i tzv. „negativnim transferom“ susresti u hrvatskom jeziku.

Biti Sokratov profesor znači neprestano profesionalno usavršavanje i potpunu predanost prenošenju znanja.

SFARM metoda

SFARM metodu karakterizira individualni pristup polazniku putem kojeg se definira stil učenja i detektira zbog čega je polaznik sklon određenim pogreškama pri izričaju.

Saznaj više...

Copyright © SOKRAT Škola stranih jezika ®, Rimon Centar d.o.o. Sva prava pridržana. Kneza Borne 16, 10000 Zagreb, email: info@sokrat.hr